Algemene voorwaarden
Onze algemene zijn simpel en niet nodeloos ingewikkeld. We hebben geen boobytraps, of andere misleidende artikelen verwerkt in veel te ingewikkelde bewoordingen.
1. Definities
We maken onze producten met een passie en plezier. De producten zijn funky en simpel en vanuit dit oogpunt zijn deze algemene voorwaarden dan ook opgesteld.
2. Wie zijn we en hoe kun je ons bereiken
Wij zijn Peter-Paul en Bart van die twee gasten. Cutkaart is onderdeel van die twee gasten VOF
Je kunt ons bellen op 06 2551 4010
Mailen via:
info@cutkaart.nl
Of een Cutkaart sturen naar:
De Brentjes 69, 5984 NW Koningslust
Ons KVK nr. is 82657130
Ons BTW-identificatienummer: NL862555048B01
3. Toepasselijkheid
Deze voorwaarden zijn van toepassingen wanneer je iets bij ons koopt of hebt gekocht. We brengen deze voorwaarden onder de aandacht wanneer je een online aankoop bij ons doet of offerte opvraagt.
In de voorwaarden staat wat we voor je doen en wat je van ons kunt verwachten. Althans het saaie en juridische deel. Dat we je gave producten leveren wordt op de rest van de site hopelijk duidelijk.
4. Het aanbod
Op onze site zie je wat er bij ons te koop is en wat we voor je kunnen maken. Hier vind je ook de prijzen en kun je zien hoe en of je iets kunt ruilen. Net zoals ‘veel?’ taalfouten kan er ook wel eens een bedrag fout staan. Je mag ons hier dan aan houden tenzij je duidelijk kunt zien dat het een typefout is geweest en je dit van tevoren kon weten.
5. De overeenkomst
- HTTPS enzo. We werken in een veilige omgeving met juiste certificaten voor een website.
- Na bestelling houden we je op de hoogte van de order. Zo krijg je mails van je factuur en track and trace info.
- Per mail ontvang je een factuur. Deze is ook terug te vinden in je account. Niets gevonden, kwijt of wil je ons gewoon graag mailen? Per mail kunnen we je deze altijd alsnog toesturen.
6. Herroepingsrecht
- Bevalt je product niet? Dat is jammer! Neem dan even contact op om een oplossing te zoeken!
- No cure no pay! We zijn trots op de producten die we elke dag maken. Gelukkig levert dit ook blije gezichten bij onze klanten op. Is het eindresultaat toch niet naar wens? Laat het weten en we geven je je geld terug! We gaan er wel vanuit dat we hier binnen alle redelijkheid met elkaar aan kunnen uitkomen.
7. Hoe we omgaan met bedenktijd.
De producten worden op maat voor je gemaakt. Het is vanuit dit oogpunt niet mogelijk om producten te retourneren. Uiteraard nemen we wel de volle verantwoordelijkheid wanneer de Cutkaarten om welke reden dan ook niet zouden voldoen.
8. Hoe we omgaan met retouren
Zoals benoemd is herroeping niet mogelijk. Wanneer de geleverde kaarten niet voldoen (wat we niet verwachten) zorgen we dat je nieuwe toegestuurd krijgt.
9. De verzendkosten van retouren
We zijn geen grote internetgigant zoals die blauwe boekenwinkel of electronicazaak. We proberen wel scherpe prijzen te hanteren voor onze producten. Om dit te blijven doen worden de verzendkosten voor retouren niet vergoed.
10. Wat niet geretourneerd kan worden
Die gepersonaliseerde producten met jouw bedrijfsnaam krijgen we elders niet verkocht. Daarom is het niet mogelijk om gepersonaliseerde artikelen retour te sturen, tenzij deze natuurlijk niet voldoen.
11. De prijs
- Je mag van ons verwachten dat je altijd duidelijk weet wat je koopt. In het bestelproces zie je duidelijk wat producten kosten. Anders dan verzendkosten zitten er geen addertjes onder het gras.
- Alle prijzen in de webshop zijn exclusief btw.
12. Beloftes en garantie
- What you see is what you get! We maken onze producten zelf. Kwaliteit staat hierbij hoog in het vaandel. Dit mag je van ons verwachten en je mag me hierop aanspreken wanneer dit anders is.
- Je hoort een goed product van ons te krijgen. Mocht dit niet het geval zijn wordt dit zo snel mogelijk opgelost.
13. Bezorging en uitvoering
- We streven er naar orders binnen 2 werkweken geleverd te hebben. Mocht je de kaartjes sneller nodig hebben is dit in overleg mogelijk.
- Komt je pakket niet aan? Onze schuld! (Of PostNL) Maar wij lossen dit voor je op!
14. Betaling
- Na bestelling ontvang je van ons een factuur en betaallink.
- We ga er vanuit dat je bestellingen op factuur binnen 14 dagen betaald. Lukt dit niet krijg je van ons 2 herinneringen. Hierna sturen we deze factuur naar onze incassopartner.
15. Klachten
- Niet te hopen natuurlijk! Maar bij een klacht zullen we uiteraard ons best doen dit zo goed mogelijk op te lossen.
- Laat het ons zo snel mogelijk weten als er een klacht is. Niet per dreigbrief of postduif, maar bel of mail.
- Je mag binnen 2 werkdagen een reactie van ons verwachten, meestal sneller. We doen ons best de klacht zo zorgvuldig mogelijk te behandelen.
16. Productfotografie
Soms maken we foto’s van geproduceerde producten en zetten we deze online in op onze website en social media kanalen. Dit helpt toekomstige klanten een beter beeld te krijgen van de mogelijkheden en uitvoeringen. We zullen geen foto’s gebruiken van producten waarop te persoonlijke, herkenbare kenmerken te zien zijn. Mocht je bezwaren hebben als we een foto van jouw ontwerp/product online gebruiken, laat het ons weten en dan halen we deze offline.
17. En dan dit
Knap dat je tot hier gekomen bent! Hebben we ze toch niet voor niets herschreven! Ik hoop dat we je blij kunnen maken met onze producten en zouden je graag als klant verder willen helpen! Wanneer we iets aanpassen aan onze voorwaarden zal je dit hier terug vinden.